Recensies

  • Je wordt bij Auto Heurkens in Echt prima geholpen, rijdt al jaren renault , zojuist nog een nieuwe gekocht dat zegt toch wel genoeg denk ik

    10/10 After Sales 31 oktober 2018
  • Tevreden over de behandeling bij Heurkens
    tevreden over de financiering bij DFS en de info door Heurkens
    gedachte over levertijd van het voorraad model

    9/10 Sales 27 oktober 2018
  • Bij afspraak beurt duidelijk aangegeven wat ongeveer de kosten van de beurt waren. Tijdens beurt een onderhoudsissue ontdekt waarvan duidelijk de kosten werden doorgegeven. Bij afhalen auto sta je dan niet voor onverwachte kosten, wat prettig is.

    7/10 After Sales 11 oktober 2018
  • Wij zijn al jaren een heel tevreden klant bij auto Heurkens en hadden er alle vertrouwen in dat onze nieuwe aankoop goed zou verlopen. Dit is 100% gelukt en we komen graag weer terug. Ook voor de service die geboden wordt krijgen ze van ons een 10.

    10/10 Sales 10 oktober 2018
  • Als ik , na de beurt en/of APK , wegrijd, ben ik er zeker van, ongelukken daargelaten, weer veilig verder te kunnen rijden. Vanaf het verschijnen van het Renaultje 4, lang geleden dus, hebben wij steeds bijna alle versies van Renault gereden! En met veel plezier ! Nu ik alleen ben en 86 jaar, rijd ik een Renault Modus Automaat ! Een fijne hoge instap en comfort. Ben nog altijd zeer tevreden!

    10/10 After Sales 27 september 2018
  • Belangrijk goede service van auto is mn 2 capture en alle afdelingen staan voor je klaar zowel verkoop als receptie. Mijn dashbord instrumenten werken niet correct volgens mij.

    9/10 Sales 16 september 2018
  • Totale ervaring was zeer goed, alleen de prijs is aan de hoge kant, bij vrije garage is het bedrag lager.

    8/10 After Sales 20 augustus 2018
  • De prachtige Espace initiale Paris heeft zoveel opties dat het even duurt voordat je alles onder de knie hebt. fa. Heurkens is daarbij in zeer positieve zin tot ondersteuning, professioneel, niet te opdringerig maar wanneer nodig snel informatief, attent, zeer vriendelijk en uitermate kundig!

    10/10 Sales 1 augustus 2018
  • Vanaf de aankoop probleem met ratelend geluid uit het dashboard was op dat moment niet te constateren ben terug geweest toen het probleem duidelijk hoorbaar was en er is een vervolg afspraak gemaakt. Ik ga ervan uit dat het probleem opgelost gaat worden na het volgende bezoek en kan daar op dit moment weinig van zeggen.

    8/10 After Sales 19 juli 2018
  • Mijn vertrouwen in de verkoper was goed(Bert van Steenbergen). We zijn ook tevreden over de Renault Twingo. Dit is onze vijfde nieuwe Twingo rijd lekker en is ook zuinig in benzine.

    10/10 Sales 17 juli 2018
  • Ben zeer tevreden, en komen hun afspraken na, het personeel is altijd even vriendelijk, zo als dat hoort. Een maal Renault rijden, altijd Renault rijden, daar zit je goed mee.

    9/10 After Sales 2 juli 2018
  • We gingen spontaan eens kijken bij Auto Heurkens en werden zeer goed ontvangen. Uitleg over een eventuele koop werd enthousiast benoemd. Tot dusver zeer tevreden over de Renault Clio en Auto Heurkens.

    10/10 Sales 1 juli 2018
  • vriendelijke ontvangst geluisterd naar het probleem en hebben de lekkage naar tevredenheid opgelost. zeer tevreden

    10/10 After Sales 11 juni 2018
  • Omdat de veranderingen van het nieuwe type ten opzichte van de vorige erg ingrijpend zijn, is het voor oudere gebruikers toch wel moeilijk. Veel mogelijkheden van het de vorige Scenic zijn verdwenen en vervangen door computerachtige opties. Mijn echtgenote is er niet blij mee, vooral de lade die tegen haar knieën klapt.

    7,5/10 Sales 6 juni 2018
  • Verwarming bestuurderszijde defect.Er kwam alleen maar warme lucht. Niet duidelijk wat de oorzaak was(is) Een jaar geleden hetzelfde probleem. toen een motortje verwisseld. Nu achteraf ietwat vreemd, want een jaar geleden kwam ook warme lucht naar buiten. dus motor deed het toch ?Hij blies namelijk wel.

    7/10 After Sales 24 mei 2018
  • Alles prima en vriendelijk goed behandeling en uitleg .

    9/10 Sales 14 mei 2018
  • heb alleen de winterbanden laten vervangen door de zomerbanden, ook goed advies gekregen om 1 winterband de volgende keer te laten vervangen vanwege slijtage, en ook is goed uitgelegd hoe het kon dat 1 winterband vergeleken met de andere grotere slijtage vertoonde. Vanwege defect aan de band zelf.

    9/10 After Sales 31 Maart 2018
  • Zeer betrokken, hoge kennis van de (on)mogelijkheden, creatief in het aanbieden van oplossingen.Deze auto is mijn 8ste Renault. Zegt genoeg toch?

    10/10 Sales 28 Maart 2018
  • prettige ontvangst.goede voorlichting over reparatie en prijs reparatie.
    auto klaar in aangegeven tijd
    10/10 After Sales 10 maart 2018
  • Ik heb op dit moment mijn 5 de nieuwe auto van fa.Heurkens.
    Over al deze verkopen en service ben ik nog altijd volledig tevreden. Als cijfer geef ik eigenlijk voor alle ervaringen een dikke 10

    10/10 Sales 8 maart 2018
  • Eerste onderhoudsbeurt aan mijn Twingo. Alles was prima in orde. Mijn auto had ook nog een gratis wasbeurt gehad. Vriendelijk prersoneel en erg klantvriendelijk. Een aanrader.

    9/10 After Sales 14 februari 2018
  • Tom van den Heuvel was zeer geduldig, duidelijk en vriendelijk. We vonden het zeer prettig dat Tom precies aanvoelde wat we zochten en geen verkooppraatjes verkocht, maar een auto welke bij onze wensen aansloot.

    10/10 Sales 2 februari 2018
  • Er was een probleem met een electronische schakelmodule (Zoiets begrijp ik ervan), dat zich na een keer gedemonteerd te zijn geweest, weer een keer voordeed. In alle openheid werden de mogelijkheden voorgelegd. Een nieuwe module was een flink bedrag. Het ging even later weer een keer fout en daar is toen een direct op gereageerd en verder uitgezocht. Ik waardeer de aandacht voor mij als klant en voor het probleem.

    10/10 After Sales 29 januari 2018
  • Na de vorige Dacia heb ik nu een beter gevoel over het merk Dacia. Mede door de prijs. Dit beveel ik ook aan aan familie en kennissen.Een super fijne goede aardige verkoper en aan de telefoon zijn ze heel vriendelijk en behulpzaam geweest. Vriendelijke groet M.Keulen.

    10/10 Sales 26 januari 2018
  • Na bijna 12 jaar in de vorige Renault Grand Scenic deed het pijn afscheid te nemen. Maar de nieuwe auto liet dit gevoel gelukkig snel vergeten. Mede dankzij de benadering van de verkoper, dhr van Steenbergen.

    9/10 Sales 11 januari 2018
  • Netjes en correct geholpen. Helemaal Goed!

    8/10 After Sales 2 januari 2018
  • Goede verkoper…alles netjes uitgelegd…netjes afgeleverd…netjes afspraak gemaakt om defect te verhelpen,maar helaas na het uitlijnen niet het gewenste resultaat,nieuwe afspraak gemaakt voor 11 januari…Dit defect is niet hun schuld,maar vind dat de Dacia fabriek daar fout aan is…hun moeten mij een goede auto afleveren…voor Auto Heurkens niets anders dan lof!
    10/10 Sales 20 december 2017
  • Helaas weken moeten wachten op de te vervangen onderdelen!

    7/10 After Sales 1 december
  • Vanaf eerste moment zeer tevreden over de Heer Erik Reijners.Soms te uitgebreid met uitleg hetgeen mijn zoon lastig vond ,maar ik de koper 75 jaar zeer welkom.Een gedreven verkoper die ik zeer erg mag.Pracht VENT.

    9/10 Sales 21 november 2017
  • Prima!

    10/10 After Sales 10 november 2017
  • Auto Heurkens heeft me als een goede klant ontvangen, met veel geduld alle vragen die ik had beantwoord. Toegezegde info kwam snel en correct. Verkoper heeft zich extra ingespannen om de auto zo snel mogelijk te leveren

    9/10 Sales 1 november 2017
  • omwisselen van banden prima verlopen, maar de dacia heeft een constructiefout op het desbord. dat kunnen ze niet verhelpen.

    9/10 After Sales 25 september 2017
  • De heer Reijnders is een rustige persoonlijkheid die luistert naar je wensen en duidelijke uitleg geeft. Je krijgt het gevoel van vertrouwen en als klant gewaardeerd te worden. Afspraken worden nagekomen en ik vond de gehele onderhandeling erg prettig verlopen in een fijne sfeer. Overigens ook de andere personeelsleden van Heurkens Echt vond ik bijzonder vriendelijk.

    10/10 Sales 12 juni 2017
  • Autobedrijf Renault biedt bij Heurkens Weert een gastvrije ontvangst in een accommodatie die fris oogt en meteen oogstrelende automodellen toont. Wayne Woodruff blijkt zijn vak goed te verstaan en toont zich een goed gastheer.Alle reden om tot zaken te komen.

    10/10 Sales 4 oktober 2017
  • Zoals altijd ben ik uiterst tevreden over uw personeel dat in Weert werkt, het is een beetje thuiskomen. Allemaal even aardig en geïnteresseerd. Daarom ook de keuze van een nieuwe Twingo.

    10/10 Sales 5 augustus 2017
  • Hebben vooraf alle tijd genomen om goed te informeren, de aflevering was heel goed en kleine probleempjes werden meteen verholpen.

    10/10 Sales 22 maart 2017
  • De aankoop van mijn nieuwe auto ging vlot en onder aangename omstandigheden.

    9/10 Sales 18 augustus 2017
  • Zeer goed te woord gestaan en goed geholpen. Uiterst tevreden.

    9/10 After Sales 2 februari 2017
  • Prettige ontvangst, eerlijke voorlichting en geen gevoel gepusht te worden.

    10/10 After Sales 23 maart 2017
  • Wayne Woodruff is een TOPPER.

    10/10 Sales 28 juli
  • Perfect

    10/10 Sales 2 mei 2017

©2015 Auto Heurkens
Webdesign: Webton.nl